marți, 30 iunie 2015

despre

 Buna! Sunt Ramona Stanciu si m-am gandit sa creez aici un loc de intalnire pentru familiile copiilor diagnosticati cu autism ...si a copiilor care intre timp au devenit adulti cu autism. Nu ca nu ar fi suficiente informatii despre subiect pe net, doar ca un grup de suport e altceva. In anul 2008 am infiintat Asociatia Parintilor Copiilor Autisti din Bacau din doua motive principale: 1. stiam prin natura meseriei (asistent social) ca parintii aflati in situatii dificile au nevoie de sprijin, au nevoie de consiliere si indrumare...si mai ales au nevoie sa cunoasca persoane aflate in situatii similare; 2. am un copil diagnosticat cu autism, acum in varsta de 11 ani, care mi-a dat motor la tot ceea ce am facut in ultimii 7 ani.
                De cand am infiintat asociatia, am organizat grupuri de suport in diverse locatii, cu diversi invitati, pe diverse teme. Dar de multe ori numarul participantilor la grupul de suport era destul de mic din cauza faptului ca parintii nu aveau cu cine sa-si lase copilul cu autism acasa.
                Prin urmare, imi doresc ca acest blog sa devina un grup de suport ce poate fi accesat oricand, la orice ora din zi sau din noapte (dupa posibilitati), abordand la fiecare postare subiecte despre care parintii au nevoie sa discute in diverse momente din dezvoltarea copilului lor cu autism.

                 In concluzie, bine ati venit la grupul de suport si astept cu interes sa ne cunoastem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu